-->

Info Tebaru Lowongan Kerja Teknik Tambang, Sipil dan Mesin Hari Ini

Lowongan Kerja Teknik Februari 2010 MT PT Asahimas Flat Glass Tbk

Lowongan Kerja Teknik Februari 2010 MT
PT Asahimas Flat Glass Tbk, have great job vacancy in engineering jobs
for professional person and get jobs in engineering for your career.

Management Trainee
Located : Jakarta and Cikampek Factory

Lowongan Kerja :
Maintenance Electric – Jakarta (MTME – J)
Min Bachelor degree S1 majoring in Electrical Engineering
Maintenance Mechanic – Jakarta (MTMM – J)
Possess S1 degree majoring in Mechanical Engineering
Purchase – Jakarta (MTPR – J)
Min S1 degree majoring in Mechanic Engineering and Civil Engineering
and have min 2 years exp Technical Engineering and Purchasing
Production – Jakarta (MTPD – J)
Hold min S1 degree majoring in Chemical, Oil and Gas and Industrial
Engineering
Production – Cikampek (MTPD – C)
Have background min S1 degree majoring in Mechanical, Electrical and
Industrial Engineering.

Staff
Location : Jakarta and Cikampek Factory

Lowongan Kerja :
Production (SPD – J)
Min Diploma degree D3 majoring in Mechanical Engineering or
Chemical Enginering
Maintenance Mechanic (SMM – J)
Hold min D3 degree majoring in Mechanical Engineering
Maintenance Electrica (SME – J)
Possess min Diploma degree D3 majoring in Electrical Engineering
Production (SPD – C)
Holder min D3 degree majoring in Mechanical Engineering or Electrical
Engineering

Age Required :
For Management Trainee : max age is 30 y.o
For Staff : have age not more than 27 y.o.

General Qriteria :
This position for male only. Have min GPA is 2.75 from well university.
Familiar with computer and fluency in English both oral and written.

Explain your application letter, copy of transcript recent photo and note
the position code on top left of the envelope lfor apply this job vacancy to :
HRPG PT Asahimas Flat Glass Tbk
Jl Ancol IX / 5 Ancol Barat
Jakarta Utara 14430

CV Database = Send CV Here
------------------------------------------

Protected by Copyscape Unique Content Checker

Arsip Lowongan Kerja

Powered By Blogger

Pencari Kerja

Followers

Copyright © Lowongan Kerja Teknik . Template by CB